VIPFLY.HU

Általános Szerződési Feltételek

VIPFLY.HU ÁSZF

A VIP SZOLGÁLTATÁSOK IGÉNYBEVÉTELÉRE VONATKOZÓ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

  1. Általános rendelkezések
    1.1 A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák az alábbiak között megkötendő, specifikus szerződés általános feltételeit:
    a) Gáspár Ivett egyéni vállalkozó által üzemeltetett VIPFLY.HU iroda (székhely: 1221 Budapest, Ják u. 13.; nyilvántartási szám: 53172790; cégbíróság: a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága; adószám: 69430651-1-43) – (a továbbiakban: “VIPFLY.HU”)
    és a
    b) Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre (Budapesti Repülőtér) érkező és onnan induló járatok utasai (a továbbiakban: “Ügyfél”)
    (együttesen: Felek) amelyek alapján a VIPFLY.HU legfontosabb kötelezettsége a vonatkozó szolgáltatási katalógusban és árjegyzékben (lásd: VIPFLY.HU) meghatározottak szerinti VIP szolgáltatások mint különleges támogatás nyújtása az Ügyfelek részére a BUD-ról történő elutazáskor, az oda történő érkezéskor vagy az ott történő átszálláskor szükséges feladatok végrehajtásában, opcionálisan egyéb, opcionálisan igényelhető különleges szolgáltatásokkal kiegészítve.
    Abban az esetben, ha az Ügyfél a VIPFLY.HU részéről a VIP szolgáltatások jelenlegi szolgáltatás OLDALON nem szereplő szolgáltatásokat kíván igénybe venni, ezt az igényelt szolgáltatások tervezett igénybe vételét 36 órával megelőzően, előre, külön, írásban kell megrendelni és erre vonatkozóan meg kell állapodni a VIPFLY.HU-val. Ezen kiegészítő szolgáltatások – szintén az Ügyfelet terhelő – többletköltségekkel járnak.
    1.2 A jelen Általános Szerződési Feltételek akkor alkalmazhatók, ha megismerését a VIPFLY.HU lehetővé tette az Ügyfél számára. Az Ügyfél kijelenti, hogy ismeri az Általános Szerződési Feltételek tartalmát, és azokat a VIP Szolgáltatások igénybe vételére vonatkozó foglalási lap kitöltésével, szabályos aláírásával és a VIPFLY.HU részére történő eljuttatásával elfogadja. Az Általános Szerződési Feltételek alkalmazása elleni kifejezett kifogás hiányában a kitöltött megrendelő lap VIPFLY.HU részére történő benyújtása (elküldése) az Általános Szerződési Feltételek elfogadásának tekintendő.
    Abban az esetben, ha a Felek a fentiekben leírtak szerint megállapodtak az Általános Szerződési Feltételek alkalmazásában, annak alkalmazása ezt követően kizárólag kölcsönös megállapodás révén zárható ki.
    Az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak az érvényes és kötelezően alkalmazandó jogszabályi előírások keretein belül és azokra tekintettel alkalmazandók.
    A VIP szolgáltatások igénybevételét a jelen Általános Szerződési Feltételek, a Repülőtérrend, a repülőtér-használók szabályzatai, valamint a Budapest Airport általános szabályzatai szabályozzák, amelyek megtekinthetők a www.bud.hu címen. Az Ügyfél fentiektől eltérő feltételei akkor sem alkalmazhatók, ha azok ismertek a VIPFLY.HU előtt és nem állnak kifejezett ellentétben a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltakkal.
    1.3. A 1107/2006 EU Irányelvben foglaltakkal összhangban a fogyatékkal élő és csökkent mozgásképességű személyek térítésmentes külön szolgáltatásra jogosultak, amelyet a légitársaságnál, vagy az utazási irodánál előzetesen kell igényelni a repülőjegy vásárlásakor de legkésőbb a repülést megelőzően 24 órával. A csökkent mozgásképességű utasok igény szerint a VIP szolgáltatások keretein belül is részesülhetnek segítségben az ezen szolgáltatásra vonatkozóan meghatározott mértékig, a szolgáltatásra vonatkozóan megállapodott díj megfizetése ellenében, amennyiben nem igényelnek orvosi ellátást, nem ágyhoz kötöttek, és képesek a lépcsőt segítség nélkül használni, továbbá csökkent mozgásképességüket a szolgáltatás foglalásakor jelezték. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy a VIP szolgáltatások keretein belül egyáltalán nem kaphatnak támogatást, vagy hosszú várakozási időre kell számítaniuk.
    1.4. A VIP szolgáltatások igénybe vétele nem mentesíti az Ügyfelet a hivatalos követelmények – pl. utasbiztonsági ellenőrzés, útlevél ellenőrzés, vámellenőrzés – teljesítésének kötelezettsége alól, kivéve, ha az ezek alóli mentességet jogszabály, vagy minden illetékes hatóság biztosítja.
    1.5. Nem áll fenn támogatásra vonatkozó követelés akkor sem, ha a foglalást megerősítették, ha a szolgáltatások teljesítését vis maior esemény, sztrájk, rossz idő, hatósági intézkedések vagy egyéb, a VIPFLY.HU vagy a Budapest Airport Zrt. (mint a BUD üzemeltetője) felelősségi körén kívüli körülmény teszi lehetetlenné. A fentieken túlmenően a VIPFLY.HU fenntartja a jogot azon Ügyfél foglalásának elutasítására (még a Budapest Airport Zrt. követelése esetén is), aki korábban elfogadhatatlan módon viselkedett, például kárt okozott a berendezésekben, részegeskedett, vagy megtámadta a személyzetet.
    2. A VIP szolgáltatások és ellenértékük
    A VIPFLY.HU szolgáltatásai az alábbiakat foglalják magukban:
    a) VIP indulási, érkezési és átszállási folyamatok biztosítása és összehangolása az esetlegesen igényelt különleges szolgáltatásokkal együtt;
    b) a nyújtott VIP szolgáltatások ügyintézése;
    c) lounge területek, luxuskategóriájú gépjárművek és a szolgáltatásokhoz VIP asszisztensek biztosítása;
    d) az utasok kiszolgálása az utazási folyamat keretein belül és a VIP váró területén töltött idő során; és
    e) különböző nyelveken tájékoztató anyagok biztosítása a foglalást végző ügynökök és az Ügyfelek részére a zökkenőmentes foglalási folyamathoz.
    A szolgáltatások körére és a VIP szolgáltatásokért fizetendő díjakra vonatkozó részletes tájékoztatás a mindenkori szolgáltatási katalógusban és árjegyzékben található a következő honlapon:WWW.VIPFLY.HU
  2. Az Ügyfél kötelezettségei
    A szolgáltatások zökkenőmentes teljesítésének biztosítása érdekében az Ügyfél köteles:
    3.1 Helyesen és pontosan megadni minden, az igényelt szolgáltatások nyújtásához szükséges adatot (személyek száma, nevük, légitársaság, járatszám stb.) az igénylőlapon bemutatottak szerint (lásd https://www.vipfly.hu/megrendeles), és teljes felelősséget vállalni a közölt adatok helyességéért.
    3.2 Az járat indulási országában, az érkezési országban és/vagy a járatok közötti átszállás országában érvényes minden vonatkozó hatósági és jogszabályi követelményt betartani és teljesíteni.
    3.3 A célországban és/vagy a csatlakozó járatra való átszállás országában érvényes utazási okmányokkal rendelkezni.
    3.4. A foglaláskor jelzett járatra szóló, érvényes jegyekkel rendelkezni.
    3.5. A biztonsági átvilágításnak alávetni magát, kivéve, ha írásban igazolja ez alóli mentességét. 3.6. A repülőtér és a légitársaság általános védelmi és biztonsági szabályait és előírásait betartani.
    3.7. Indulás előtt kellő időben – azaz a menetrend szerinti indulási időt legalább két órával megelőzően (STD) – a VIP váróba megérkezni.
    3.8. A váró berendezését kellő gondossággal használni.
    A fenti követelmények bármelyike teljesítésének Ügyfél általi elmulasztása korlátozhatja, vagy teljesen kizárhatja a Szerződés teljesítését. Ebben az esetben az Ügyfél elveszíti minden visszatérítésre vagy jóváírásra vonatkozó jogosultságát az igényelt szolgáltatásokkal kapcsolatosan.
    4. A foglalást végző ügynök kötelezettségei
    Ha a foglalást nem közvetlenül az Ügyfél, hanem például egy vagy több Ügyfél nevében egy harmadik fél intézi, a foglalást intéző fél tekintendő foglalást végző ügynöknek, akit az alábbi kötelezettségek terhelnek a foglalással és a Szerződés teljesítésével kapcsolatosan:
    4.1 Az igényelt szolgáltatások teljesítéséhez szükséges összes adat helyes és pontos megadása (az érintett személyek száma, nevük, a légitársaság, a járatszám stb.), az igénylőlapon bemutatottak szerint (lásd https://www.vipfly.hu/megrendeles), és teljes felelősség viselése a megadott adatok helyességéért,
    4.2 Az Ügyfelek és a vele utazó személyek, valamint az őket esetlegesen kikísérő vagy fogadó személyek (fogadók és köszöntők) teljes körű és pontos tájékoztatása a szerződés zökkenőmentes teljesítésének követelményeiről a foglalási visszajelzés rendelkezésükre bocsátásával, vagy személyesen.
    4.3 Az Ügyfél megfelelő felhatalmazásával kell rendelkeznie ahhoz, hogy annak nevében eljárhasson, továbbá az Ügyfél megfelelő beleegyezését kell bírnia az Ügyfél személyes adatainak kezeléséhez.
    5. Foglalás, a foglalás módosítása, a szerződés megkötése

5.1. A VIP szolgáltatások az alábbiak szerint igényelhető:

– A VIPFLY.HU honlapon található igénylőlap segítségével

– E-mail üzenetben a megrendeles@vipfly.hu címen
5.2 A különleges szolgáltatások kizárólag a megrendelt VIP szolgáltatáscsomag kiegészítéseként e-mailben igényelhetők, majd a kiegészítő szolgáltatás visszaigazolása után a weben kifizetve válik érvényessé

5.3. A foglalással a foglalást végző ügynök kijelenti, hogy az utazó Ügyfél (Ügyfelek) őt kérte (kérték) fel és hatalmazták meg a VIP szolgáltatások foglalására jogilag kötelező érvénnyel a nevében vagy nevükben, vagy, hogy a foglalást a saját nevében intézi. A szerződő fél az a személy, akinek a neve ekként kerül megjelölésre az igénylőlapon.
5.4 A VIP szolgáltatásokra vonatkozó foglalást kellő időben, a járat időpontját legalább 24 órával megelőzően kell intézni, a VIPFLY.HU részére minden szükséges információnak az igénylőlap felhasználásával, a Budapesti Repülőtér mindenkori menetrendjének megfelelően történő megadásával (menetrend szerinti érkezési idő (STA) és menetrend szerinti indulási idő (STD).

5.5. A kitöltött és a VIPFLY.HU részére elküldött igénylőlap önmagában nem keletkeztet kötelezettséget a VIPFLY.HU számára a VIP szolgáltatások teljesítésére. A foglalás akkor válik jogilag kötelezővé, amikor a VIPFLY.HU. e-mail üzenetben megküldi a visszajelzést. Az Ügyfél vagy a foglalást végző ügynök vállalja, hogy ellenőrzi a foglalás visszajelzésében foglalt adatok helyességét, és az esetleges hibákról haladéktalanul értesíti a VIPFLY.HU egy a info@vipfly.hu címre elküldött e-mail üzenetben.

5.6 A megrendelés véglegesítéséhez a visszaigazoló e-mailben meghatározott szolgáltatás ellenértékét, weben keresztüli sikeres bankkártyás fizetés után, az annak jóváírásának igazoló levele után tekinthető.  A foglalás kizárólag a hitelkártya adatok megadásakor, teljesítésekor igazolható vissza. Ezt megelőzően a foglalás várólistára kerül, és 24 óra után tőrlődik.

5.7 A VIPFLY.HU minden esetben igyekszik a foglalást lehető legrövidebb időn belül visszajelezni, visszaigazolni. Nagyszámú foglalás esetén azonban előfordulhat, hogy az Ügyfelet várólistára kell helyezni.
A várólistán lévő foglalások a VIPFLY.HU és az Ügyfél vagy a foglalást végző ügynök közötti előzetes egyeztetést követően erősíthetők meg, legkésőbb a menetrend szerinti indulási időt (STD) vagy a várható érkezési időt (ETA) 24 órával megelőzően. A foglalást végző ügynök ezt követően köteles tájékoztatni az Ügyfelet a foglalás státuszáról.

5.8 Ha a foglalást rövid határidővel, vagyis a menetrend szerinti indulási vagy érkezési időt kevesebb mint 24 órával megelőzően intézik, a foglalás teljes értékének 50%-ával megegyező összegű felárat kell fizetni.
A VIPFLY.HU által már megerősített foglalási igénylések módosítására vonatkozó igénylést – például ha a módosítást az indulási vagy az érkezési idő, vagy az érintett személyek számának megváltozása teszi szükségessé – az Ügyfélnek vagy a foglalást végző ügynöknek haladéktalanul továbbítania kell a VIPFLY.HU-hez és írásban, e-mail üzenetben a VIPFLY.HU munkaidejében (6:00 és 20:00 között Közép-Európai Idő / Budapesti helyi idő szerint) el kell juttatni:
– E-mail üzenetben az info@vipfly.hu címre
A módosítások a módosított írásos foglalási visszajelzés VIPFLY.HU általi elküldéséig és az Ügyfél vagy a foglalást végző ügynök általi kézhez vételéig jogilag nem kötelező érvényűek.
5.9 Ha a foglalás módosítását a menetrend szerinti indulási vagy érkezési időt kevesebb mint 24 órával megelőzően kezdeményezik, a kért módosítás VIPFLY.HU általi visszajelzése esetén a foglalás teljes értékének 50%-ával megegyező összegű felárat kell fizetni. Az alábbi 6. pontban foglalt rendelkezések akkor alkalmazandók, ha az igényelt módosítás visszajelzésére azonos napra a nagy kereslet és minden más foglalási módosítás következtében nincs lehetőség.
Abban az esetben, ha az Ügyfél vagy a foglalást végző ügynök a foglalt VIP szolgáltatások kapcsán másik járatra kívánja átfoglalni a jegyét, erre írásban kell meghatalmaznia a VIPFLY.HU-et. Ezt a meghatalmazást nyomtatott formában lehet megadni a VIPFLY.HU címen elérhető űrlap kitöltésével és aláírásával, és e-mail üzenetben elküldve (lásd 5.1. pont) a VIPFLY.HU-nak az info@vipfly.hu címre.

5.10 Az Ügyfél a foglalt szolgáltatási csomagban nem szereplő, további különleges igénye esetén az érintett szolgáltatást a VIPFLY.HU külön számítja fel, előzetes egyeztetés után. Ezen szolgáltatások kifizetése a visszaigazoló e-mail-ben egyben a csomagban szereplő árral együtt, vagy egy külön megrendelés esetén egy újabb fizetési igazoló e-mail-ben kerül kiküldésre.

  1. A megerősített/visszaigazolt (kifizetett) szolgáltatások törlése és igénybe vételük elmulasztása (No Show)
    6.1 A VIPFLY.HU lefoglalt és kötelező érvénnyel megerősített szolgáltatásai a BUD menetrendje szerinti érkezési vagy indulási (STA / STD) időt legalább 24 órával megelőzően ingyenesen lemondhatók a lemondas@vipfly.hu címre küldött e-mail üzenetben, vagy a VIPFLY.HU oldalon van lehetőség.

6.2. A foglalását a BUD menetrendje szerinti érkezési vagy indulási (STA / STD) időt kevesebb, mint 24 órával megelőzően lemondó Ügyfél, vagy aki nem jelenik meg és nem veszi igénybe a VIPFLY.HU által visszajelzett, lefoglalt szolgáltatásokat (No Show), a foglalás értékének 100%-a kerül felszámításra.
6.3. A VIPFLY.HU partnercége által delegált, CAVOK Kft. személyzetének tagjai a nevüket feltüntető kitűzővel azonosítják magukat az előre leírt és egyeztetett találkozási pontokon, ahol az Ügyfélnek azonosítania kell magát a VIP ügynöknek. Ennek elmulasztása és a lefoglalt VIP szolgáltatások megfelelő időn belül (a kiszállási folyamat befejezéséig) történő igénybevételének elmulasztása meg nem jelenésnek tekintendő (No Show), amely esetben a foglalás teljes ellenértéke felszámításra kerül.
7. Fizetési feltételek
7.1 A VIP szolgáltatások árát – főszabály szerint – előzetesen, hitelkártyával kell megfizetni a megrendelés után, a visszaigazoló e-mailben kapott elszámoló bank webes felületeén.

7.2. A VIP szolgáltatások ártételei a mindenkori árjegyzékben tekinthetők meg a VIPFLY.HU honlapon. A közzétett árjegyzék nem tartalmazza a Budapest Airport Zrt Tarifakézikönyvében meghatározott repülőtéri költségeket.
7.3 Abban az esetben, ha az Ügyfél a foglalás visszajelzésében nem szereplő kiegészítő szolgáltatásokat szándékozik igénybe venni, különösen pedig olyan, további személyek bevonása esetén, akik részére eredetileg nem foglaltak szolgáltatásokat, az érintett szolgáltatásokért az Ügyfél külön köteles fizetni.
7.4 Egyebekben a VIPFLY.HU honlapján (www.vipfly.hu) megtekinthető mindenkori Általános Fizetési Feltételekben foglaltakat kell betartani.
8. Felelősség
8.1 A VIPFLY.HU és szerződéses partnere vagy annak tisztségviselői, alkalmazottai vagy meghatalmazottai, vagy bármely egyéb személy nem vállalhat és nem vállal felelősséget bármely, a Szolgáltatáson keresztül elérhető anyag pontosságáért vagy teljességéért, vagy akár az ügyfél, akár bármely más személy által a Szolgáltatás részét képező vagy abból kihagyott anyag alapján tett cselekedete vagy valamely cselekedettől való tartózkodása miatt elszenvedett vesztesége miatt (a fentiekre csak a bud:vip vagy annak alkalmazottainak gondatlansága miatt elszenvedett károk vonatkozásában áll fenn a kártérítési felelősség).
8.2 A VIPFLY.HU-nak a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján vagy azokkal kapcsolatosan fennálló teljes szerződési, szerződésen kívüli károkozási (ideértve a gondatlanságot és a jogszabályi kötelezettségek megsértésének eseteit is), megtévesztésen, kártérítésen alapuló vagy egyéb felelőssége – hacsak a bud:vip másképpen nem nyilatkozik – az Ügyfél által a bud:vip számára fizetett Díj összegében korlátozott.
8.3. Vis Maior: A VIPFLY.HU nem tartozik kártérítési vagy bármely egyéb felelősséggel, amennyiben valamely, ezen fél ésszerű befolyásán kívül eső körülmény vagy a fél érdekkörén kívül álló elháríthatatlan események miatt elmulasztja teljesíteni a Feltételekben vagy bármely kiegészítő vagy további megállapodásban meghatározott kötelezettségét, illetve késve teljesíti azt. Ilyen körülmény vagy esemény pld. sztrájk, háború, forradalom, tűzeset, árvíz, járvány stb.
A VIPFLY.HU továbbá nem tartozik kártérítési vagy bármely egyéb felelősséggel, amennyiben a földi kiszolgálást biztosító cég vagy a légitársaság akadályozza a teljesítést.
8.4 A VIPFLY.HU és szerződéses partnerei nem vállalnak felelősséget, amennyiben az Ügyfél jelen szerződésből eredő bármely kötelezettségét megszegi, így kizár minden ebből eredő más egyéb, akár közvetlen, akár közvetett kártérítési igényt. Így különösen a VIPFLY.HU (és szerződéses partnerei akik a VIP kiszolgálásban vesznek részt) nem tartoznak felelősséggel elmaradt haszon, üzleti lehetőség elvesztése vagy jó hírnév sérülése és/vagy hasonló veszteségek tekintetében, vagy várt megtakarítások elmaradása, szerződéstől való elesés, használat elvesztése, adatok vagy információk elvesztése vagy megsérülése vagy bármely egyéb speciális, közvetett, következményes vagy tisztán gazdasági veszteség, költség, kár vagy kiadás tekintetében.
8.5 A VIP vendégek kötelesek a VIP váró minden helyiségét, felszerelését és berendezését tartózkodásuk végén jó állapotban hagyni. Az Ügyfél, a vele utazók, vagy az őket fogadó személyek, vagy más, az Ügyfél által meghívott személyek által neki felróhatóan okozott esetleges károk esetén a bud:vip jogosult a károsodott berendezési tárgyakat az Ügyfél költségére megjavíttatni vagy kicseréltetni.
9. Titoktartás és személyes adatok védelme
9.1 A VIPFLY.HU kizárólag a foglalások feldolgozása és ellenértékük felszámítása, valamint az ügyfelek kezelése céljából, a vonatkozó adatvédelmi előírásokkal összhangban és kizárólag a szükséges mértékig rögzíti s kezeli az Ügyféltől vagy a foglalást végző ügynöktől kapott személyes adatokat. Adatokat kizárólag addig tárol, ameddig ezekre a célokra szükségesek. A VIPFLY.HU adatkezelésére vonatkozó további részletek az Adatvédelmi Szabályzatban olvashatók.
9.2. A VIPFLY.HU kizárólag az Ügyfél kifejezett jóváhagyásával adja ki az Ügyfél adatait harmadik feleknek, vagy abban az esetben, ha a VIPFLY.HU a szolgáltatások nyújtására harmadik féllel szerződést köt. Az utóbbi esetben a vonatkozó adatvédelmi előírások betartásának biztosítása érdekében a VIPFLY.HU erre vonatkozóan megállapodást köt a szerződött társasággal.
9.3. Az adatok foglalási lapon történő megadásával az Ügyfél beleegyezését adja személyes adatainak a kormányszervek és hatóságok részére a VIP szolgáltatások nyújtására vonatkozó jogszabályi követelmények teljesítéséhez szükséges mértékig történő továbbításához.
9.4 A személyes adatok jogszabály szerint kötelező átadása kivételével a VIPFLY.HU vállalja az Ügyfél minden személyes adatának bizalmas kezelését és annak biztosítását, hogy mind a munkavállalóival, mind pedig a VIP szolgáltatások nyújtásában érintett esetleges harmadik felekkel szintén betartatja az adatok azonos mértékű bizalmas kezelését.
10. A fizetés visszatartásának joga, követelések beszámítása
10.1 Az Ügyfél kizárólag a jelen szerződésből közvetlenül fakadó ellentétes követelések alapján jogosult fizetendő összeg visszatartására.
11. Járulékos megállapodások, joghatóság, viták rendezése
11.1 A VIPFLY.HU jogosult az Általános Szerződési Feltételeket bármikor, egyoldalúan módosítani. Az Általános Szerződési Feltételek bármely módosítása a módosított Általános Szerződési Feltételek közzétételét követő naptári napon lép hatályba, és a hatálybalépés időpontját megelőzően létrejött jogviszonyokat nem érinti.
A fentiekben bemutatott Általános Szerződési Feltételek a Szerződés részét alkotják. Az esetleges kiegészítő megállapodásokat vagy a Szerződés módosításait vagy kiegészítéseit írásba kell foglalni. A jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezésének érvénytelensége vagy semmissége esetén, vagy ha bármely rendelkezése érvénytelenné vagy semmissé válik, ez nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.
11.2 A teljesítés helye Magyarország, Budapest. A jelen Általános Szerződési Feltételek alkalmazásával kötött szerződés időtartama a VIPFLY.HU által elküldött visszajelzés kézhez vételének napjától a Felek szerződéses kötelezettségeinek maradéktalan teljesítéséig tart.
A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott vitás kérdések, valamint az Általános Feltételek érvényessége, tárgyi és időbeni hatálya és értelmezése tekintetében a magyar Polgári Törvénykönyv mindenkori előírásai, továbbá egyéb vonatkozó magyar jogszabályok alkalmazandók a nemzetközi magánjog előírásának kizárásával. Az Általános Szerződési Feltételekkel kapcsolatosan a Felek a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényben foglaltakkal összhangban az esetleges jogvitáik rendezése céljából a megfelelő illetékességgel rendelkező bírósághoz fordulhatnak.

 

Kiegészítő rendelkezések

  1. Amennyiben az utas, a megadott időponthoz képest, késve érkezik a megadott találkozási pontra, a VIPFLY.HU nem vállal felelősséget a járatról való lemaradásért.
  2. A megadott találkozási idő abban az esetben érvényes, amennyiben az utas rendelkezik a járatra érvényes repülőjeggyel, OK helyfoglalással, érvényes úti okmányokkal és nem rendelkezik speciális poggyásszal (pl. túlsúly, élő állat, fegyver stb.)
  • A VIPFLY.HU mindig az adott légitársaságra vonatkozó check-in zárási időpontot figyelembe véve adja meg a találkozási időpontot.
  1. Nem egyéni utasok esetében, kizárólag akkor érvényes a publikált speciális csoportos ár, amennyiben az utasok ugyanazon a járaton (azonos dátum és járatszám) utaznak, ha limuzin szolgáltatást is igényelnek, akkor ugyanazon címről érkeznek, vagy címre indulnak a repülőtérről.
  2. Az indulás előtti 24 órán belüli lemondás esetén a különleges szolgáltatások díja sem visszatéríthető.
  3. Az indulás előtti 24 órán belüli megrendelés vagy módosítás esetén 50% felár fizetendő.
  • A megrendelés a VIPFLY.HU írásban történő visszaigazolásával válik érvényessé, a weben keresztüli bankkártyás fizetés után.